Тази грешка е голяма, играете си със съдбата на хората, но щом всичко е наред вече се радвам, браво на колегата, че е усетл нещо нередно.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спирачен път като на влак
Collapse
X
-
А аз забелязах това, че на задните дискове остава 1см, който явно няма контакт с накладката:
Понеже не ми даваше мира...намерих една 147-ца спряла на улицата и снимах и нейния заден диск... Той също беше така...
Та съвпадение или просто така са си по принцип задните дискове или по-скоро накладките са по тесни на 147-цитеЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщениеТази грешка е голяма, играете си със съдбата на хората, но щом всичко е наред вече се радвам, браво на колегата, че е усетл нещо нередно.ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеА аз забелязах това, че на задните дискове остава 1см, който явно няма контакт с накладката:
Понеже не ми даваше мира...намерих една 147-ца спряла на улицата и снимах и нейния заден диск... Той също беше така...
Та съвпадение или просто така са си по принцип задните дискове или по-скоро накладките са по тесни на 147-цитеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Това е защото са различни марки, виждал съм еднакви по каталог накладки а феродото на едната беше с почти 1см повече.
Затова винаги с "юрнек" (мостра или старата накладка в случая) в магазина, просто тия магазинските програми са много претрупани и трябва магазинер който е много в час с тия неща.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Ми 3, 4 вида марки накладки гледахме и всичките са с този размер.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Не ме разбра колега, той номера по каталог е един и същ, но когато сложиш едната до другата накладка се виждат разликите във феродата, просто са на различни производители.
В мазата имам едни цигулки Симер които бяха по същия начин както на снимката по-горе, вс по каталог си излиза за моя автомобил, но..., сега съм с някакви други(не помня какви вече), пак със същия номер по каталог, но си лягат перфектно и на цяло.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеТова е защото са различни марки, виждал съм еднакви по каталог накладки а феродото на едната беше с почти 1см повече.
Затова винаги с "юрнек" (мостра или старата накладка в случая) в магазина, просто тия магазинските програми са много претрупани и трябва магазинер който е много в час с тия неща.Last edited by fiore; d.m.y г., 10:09.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Всъщност няма как да с по-големи размери тъй като супорта е такъв. Не може да се сложи по-широка накладка.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Възможно е, но те скобите ако не се сложат както трябва на първото спиране и ще се извадят сами.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Говоря за феродото, не за металната част която го държи, тя си е 1/1 . Ей ще ме накарате да сляза до мазата и да снимам. Не претендирам че тия накладки са добри, но съществуват такива варианти.
Да уточня малко, карал съм с въпросните накладки 1-2 месеца, лягат си перфектно в апаратите, имат си датчик, всичко е абс еднакво като на тези които свалих, с изключение на феродото, просто си бяха спестили около 0,5см от всички страни, съответно веднага се появи ръжда по диска там където накладката вече не трие също като на 1-та снимка... Както се сещате спирането също не беше на нивото на предните които свалих, и по тая причина сега си стоят в мазата почти новички.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Не колега. При мен металната част на накладката е също толкова голяма колкото и феродото. От всички страни. може би феротото е с по 1 мм по-малко от всяка от страните, но не повече. Аз съм с ФЕРОДО Премиер и това беше размера. Гледах и АТЕ, и Техстар и още кви други бяха, защото на пръв поглед като ми ги дадоха ми се сториха много мънички. Викам на продавача "да няма грешшка" и той извади още 5, 6 марки и ги маерихме, и като слязох при колата като ги наложих на старите се оказа, че са същите и това е размера. Няма накладка за задните дискове които да лягат плътно от край до край за тези апарати.
За отпред е същата работа при невентилираните дискове.
Само за вентилираните накладката ляга от край до край на диска и е нвъзможно да направи ръб дори.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеА аз забелязах това, че на задните дискове остава 1см, който явно няма контакт с накладката:
Понеже не ми даваше мира...намерих една 147-ца спряла на улицата и снимах и нейния заден диск... Той също беше така...
Та съвпадение или просто така са си по принцип задните дискове или по-скоро накладките са по тесни на 147-ците156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Нормално е да е така. Задните колелета не спират. Те само помагат. Не се шашкайте. Не можете да сложите по големи накладки. Забележете, че самия супорт е толкова широк.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment